Ginčai dėl prekių kokybės pasitaiko vis dažniau. Šiuo atveju mano klientas pardavė du naujus automobilio žibintus. Tačiau juos gavęs pirkėjas pamatė, kad vieno jų lęšis yra sulūžęs ir pareikalavo grąžinti pinigus už būtent tą žibintą.
Kaip mums pavyko apsiginti?
– Pateikėme kliento patalpų vaizdo įrašus, kuriuose matyti, kaip pakuojamas žibintas. Iš šio vaizdo įrašo matyti, kad žibintas visiškai sveikas.
– Kurjeris priėmė siuntą ir nenurodė, kad ji būtų apgadinta.
– Kreipėmės konsultacinės išvados į ekspertą, kuris patvirtino, kad žibintas buvo supakuotas į tinkamą įpakavimą, apsaugantį nuo smūgių, o paties žibinto lęšis negalėjo sulūžti nukritęs ant tokios dangos, kuria išklotos mano kliento patalpų grindys.
– Paaiškėjo, kad pirkėjui iš tiesų reikėjo tik vieno žibinto (tos pusės, kuris buvo sveikas), tačiau mano klientas pardavinėjo tik žibintų komplektą. Tai sukėlė įtarimų, kaip ir aplinkybė, jog žibintas nebuvo net išpakuotas, o apgadinimą pirkėjas pamatė vos tik pradaręs dėžę, per plėvelę.
– Liudytoju apklaustas kliento darbuotojas patvirtino, kad žibintas buvo supakuotas tinkamai ir negalėjo būti apgadintu iki išsiuntimo.
Taigi, mums pavyko įrodyti, kad mano klientas, kaip pardavėjas, įvykdė visas savo pareigas ir pardavė tinkamos kokybės žibintą. Pralaimėjęs bylą, pirkėjas turėjo padengti mano kliento patirtas bylinėjimosi išlaidas, kurios 4 kartus viršijo žibinto kainą.