Įsigijusiems beta.lt kuponus

You are currently viewing Įsigijusiems beta.lt kuponus
beta.lt bankrotas

Įsigijusiems beta.lt kuponus

Neseniai apskriejo žinia, kad internetinę svetainę beta.lt valdanti įmonė skelbia bankrotą. Ką šiuo atveju daryti visiems iš beta.lt kuponus įsigijusiems ar dovanų gavusiems žmonėms?

Daug kur mačiau rašoma, kad tokie žmonės galės stoti į kreditorių eilę bankroto byloje. Bet ar tai išeitis? Tikėtina, kad įmonė turi daug skolų, o kuponų turėtojai bus pripažinti tik 3 eilės kreditoriais bankroto byloje. Todėl galimybių atgauti pinigus bankroto byloje, tikėtina, yra labai mažai.

Vis dėlto, beta.lt tik pardavinėjo kuponus, o paslaugų teikėjai yra visai kiti. Nors paslaugų teikėjai atsisako teikti paslaugas dėl to, kad jie iš beta.lt gaudavo pinigus tik vartotojams pasinaudojus kuponais, tačiau santykiai tarp beta.lt ir paslaugų teikėjų vartotojams neturėtų rūpėti. Link kur aš lenkiu?

Teisėje galioja sutarties uždarumo principas. Todėl šiuo atveju aktualu tik tai, dėl ko susitarė pats vartotojas. Vartotojas sumokėjo už kuponą, vadinasi, savo įsipareigojimus įvykdė. Dabar savo įsipareigojimus turi vykdyti paslaugos teikėjas. O paslaugos teikėjas yra ne beta.lt, o atitinkama įmonė (pvz., masažų salonas, kelionių organizatorius ir kt.). Ką susitarė paslaugos teikėjas ir beta.lt yra jų tarpusavio reikalas.

Todėl visiems kuponų turėtojams rekomenduoju ne reikalauti grąžinti pinigus iš beta.lt, o kreiptis į paslaugų teikėjus ir reikalauti faktiškai suteikti kupone nurodytą paslaugą. Jeigu paslaugų teikėjas atsisako, tuomet kreipkitės į Valstybės vartotojų teisių apsaugos tarnybą ir prašykite įpareigoti paslaugų teikėją suteikti kupone nurodytą paslaugą. Štai jums ir problemos sprendimo būdas.